logo

Soosavond 22-06-2026

Afgelopen maandag kwamen we gezellig samen bij Erve ‘t Hulsbeek. Het was weer tijd voor de seizoensafsluiter: de soosavond. Er was een grote opkomst. We begonnen met een lekker stukje gebak met koffie/thee. Tussendoor kon iedereen stemmen op een tiental maandfoto’s. Op die wijze hebben we een maandfoto van het jaar gekozen. Na de uitslag kwamen allerlei vakantieplannen voorbij onder het genot van een lekker drankje. Het bleef nog lang gezellig!

We gaan nu de vakantieperiode in, waardoor er geen clubavonden zullen zijn. We wensen iedereen een goede zomer en zien jullie graag in september weer terug!

 

Reageren kan hier